jönköping...

sho hej !

just nu är jag me lisa , vi har precis fotat sådär litegran. Snart ska vi kolla film och käka godis :g 

idag vaknade ja kl 7, gick upp och gjorde iordning mej.Sen åkte jag till lisa så jag va där kl 9, sen åkte vi till jönköping.vi kom dit lite tidigt så vi satte oss på ett cafe och åt typ frukost. sen kl 10 åkte vi till a6. köpte lite grejor och piecade mej ;) sen gick vi på stan en stund till. Men jag köpte två tröjor , ögonskuggsborstar, armband , present till sanna , och piercade mej då. lyckad dag med två söta flickor ^^
Sen när vi kom hem så åt vi och satt lite vid datorn!
Nu ska ja och Lisa kolla på en film , sen ska vi sova :)
Pussokramskumbanan :) <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0