grädde :g

hej /godnatt ? 

ja vad de än är så är jag trött iallafall.
just nu när jag skrev dehär höll jag på att dö ... kanske inte dö men jag blev livrädd för de rasar snö från taket och de känndes som jordbävning, snön ger mej bra vibrationer ! :)

idag och igår va jag hos clara vi gjorde inte så mycket mer än datorn , gräddkrig, åt , skrattade och pratade typ. Men iallafall åkte jag hem kl halv 3 , 3  eller nått , när jag kom hem red jag på mulle och så gick mamma me med max , jag skulle "handleda" (hålla i hästen sammtidigt som man rider på den andra) max men de gick inte så bra idag ;) 
mysigt o rida när de är snö faktiskt , nånting bra med snön. 

imorgon ska jag inte göra nått, mamma och pappa ska till hannah kl 1. då ska jag va hemma men ska rida när dom kommer hem.

kom och tänka på att det bara är 2-3 dagar kvar på lovet :o men de är lite konstigt för på lovet saknar jag skolan eller inte skolan men alla i skolan, och när de är skola vill jag inget annat än o ha lov. lite jobbigt.
Funderar på att sova nu ska ju försöka vända tillbaka dygnet nu kanske , 
men ni får lite bilder på mitt o claras gräddkrig , 

godnatt. 










/pusshej ♥



Kommentarer
Postat av: Josefine ♥

nemen heejsötnos! klart jag kommer ihåg dig! roligt att du hade blogg också, & tack så mycket!:D

2011-01-09 @ 23:29:48
URL: http://malmboorgs.blogg.se/
Postat av: anonym

snygg bild på clara...

2011-01-12 @ 20:10:47
Postat av: clara :D

ah, mogen kommentar.

hmmm.. undra vem de kan vaaaaaaa?:o

hahha bara flr att jag kan släppa loss lite o inte bara sitta ner o va stel som en 90årig gammal senil gubbe;)

haha puss<3

2011-02-06 @ 00:12:35
URL: http://cclaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0