godnatt.

Nu ska jag sova , nej men snart iallafall. Om jag tänker efter så har jag inte gjort ett skit idag. Jag är jätte trött och känner mej nästan lite sjuk. 
Men imorgon händer det lite iaf ,ja ska till habo , mammas kompis ska komma och hälsa på , sen ska vi till tidaholm , sen ska jag städa mitt rum , sen åka till typ "grannar" o äta där. fast jag kanske inte ska me dit , så isåfall ska jag fråga om nån vill komma , så säg till om ni vill de :)


förresten kollade jag igenom bilder innan och hittade maaassa bilder från när jag och lisa var på "båtresa" . GUD vilka minnen , saknar det jätte mycket. men en bild säger mer än tusen ord så här kommer några bilder . 
(klicka för större bild)




kent...






saknar detta sjukt mkt ,! älskar dej lisa du är grym <3


/pusshej 


jag ska fan bli bli
nån gång i framtiden






Kommentarer
Postat av: Lisa

awwww , ja älskar dej med (L)

2011-01-05 @ 10:54:34
URL: http://lisaevelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0